0,00 Kč bez DPH

Obchodní podmínky

1. Objednávka zboží / Kupní smlouva:

Překontrolujte Vaši objednávku a pokud je vše v pořádku, odešlete ji ke zpracování. Pokud ne, objednávku opravte podle potřeby. Odesláním Objednávky zboží a naším zpětným potvrzením se uzavírá mezi kupujícím (Vámi) a prodávajícím (Jaromír Mašek- Plastic-pallets) Kupní smlouva, která je pro obě strany závazná. Po doručení objednávky Vám zašleme potvrzující e-mail - Zálohovou fakturu- s pokyny k platbě (proforma faktura není v příloze, ale v těle e-mailu!). Zboží je do zaplacení celé částky (pro české subjekty včetně DPH) naším majetkem.

Objednávku můžete provést prostřednictvím rozhraní e-shopu,nebo e-mailem. Ceny uvedené v e-shopu jsou platné pro každou uzavřenou objednávku. V případě změny ceny během realizace objednávky je platná cena zboží a služeb v momentě odeslání objednávky a potvrzené zpětně e-mailem našeho e-shopu. Tímto ustanovením není dotčena možnost sjednat si zvláštní podmínky a ceny a to výhradně písemnou formou. V každé objednávce uveďte minimálně:
  -Druh zboží a požadovaný počet kusů
  -Způsob dopravy / odběru
  -Vaše fakturační a kontaktní údaje, především tel. číslo, e-mail,  Vaše jméno, IČ, příp. DIČ.

Upozorňujeme, že po závazném objednání zboží a uzavření Kupní smlouvy, jste povinni zboží zaplatit a též převzít na sjednaném místě a ve sjednaném čase ihned po jeho dodání. Odesláním objednávky bezvýhradně souhlasíte s Obchodními podmínkami našeho eshopu.

2. Platba, odběr zboží, doprava:

2.1. Platba:

Zboží i dopravu zaplaťte předem, převodem na náš účet č. 385 609 4001/5500 a to včetně DPH. Můžete též využít volbu Platba kartou přes zabezpečenou bránu GoPay. Po dokončení objednávky se Vám zobrazí modré tlačítko GoPay, kde můžete celou transakci dokončit a zaplatit platební kartou. U některých druhů dopravy je možnost zaplatit na Dobírku kurýrovi, dle Vaší volby v Objednávce.

Po odeslání objednávky Vám zašleme mailem informace k platbě zboží + případně k platbě dopravy, kterou platíte zároveň se zbožím. Zboží bude expedováno až po jeho úplném zaplacení (mimo Dobírky). Fakturu Vám zašleme zároveň s Vašim zbožím e-mailem. Zboží odebírané osobně můžete zaplatit v hotovosti. Ne všechny druhy platby jsou možné u jednotlivých druhů přepravy a odběrů.

2.2. Spadáme pod EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2.3. Osobní odběr:

Zakoupené zboží si můžete vyzvednout osobně. Je třeba předem zavolat na jedno z tel. čísel a domluvit si termín vyzvednutí. V případě nesplnění této podmínky počítejte s čekací dobou, případně odkladem na jiný den, bez náhrady. Osobní odběr kusových položek je za poplatek.

2.4. Doprava:

Nabízíme též dopravu zboží. Zakoupené zboží Vám dovezeme na Vámi zvolené místo s přihlédnutím k aktuálnímu stavu příjezdové cesty a rozměrům vozidla. Samotnou vykládku zboží z kamionu si zajišťuje kupující na své náklady. Kusové zásilky posíláme kurýrem GLS a PPL, vetší zásilky organizujeme sami prostřednictvím našich smluvních dopravců a též vlastními kamiony . Řidič / dispečer Vám vždy předem zavolá na (v objednávce) uvedené tel.číslo a oznámí předpokládaný termín doručení, případně si domluvíte jiný vhodný termín doručení. V případě nepřevzetí zboží, nebo při opakovaném doručování zaviněném z Vaší strany (nezastižen atd.), budeme nuceni po Vás vymáhat případné vicenáklady spojené s každým dalším pokusem o doručení, nebo přepravou zpět. Místem plnění je sídlo fy Jaromír Mašek - Plastic-Pallets. Běžná dodací doba je cca 10-15 dnů po zaplacení zálohové faktury. Při přebírání zboží věnujte maximální pozornost stavu a počtu dodaného zboží. V případě jakékoliv nesrovnalosti, poškození atd. vše neprodleně zapište do průvodních dokladů, které Vám řidič odevzdá. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Doprava Economy - tímto pojmem se rozumí klasická, ekonomická přeprava zboží, spojená s dalšími zákazníky, nutno tedy přizpůsobit časy vykládky dle možností přepravní služby.
Doprava Express - tímto pojmem se rozumí expresní, příplatková doprava, individuální přepravní řešení.

2.4.1. OKRUHY:

Tímto pojmem se rozumí:
OKRUH do 15 km kolem ul. U Svitavy 3, Brno (viz mapa), např. Brno, Lelekovice, Ochoz, Holubice, Újezd u Brna, Modřice, Rajhrad, Střelice, Popůvky, Rozdrojovice, a dále pak
OKRUH do 75 km kolem ul U Svitavy 3, Brno (viz mapa), např. Letovice, Olomouc, Hulín, Veselí n. Mor., Hodonín, Mikulov, Znojmo, Třebíč, Žďár n.S. atd.
Pokud zde není Vaše adresa uvedena, klikněte na odkazy nahoře- otevře se Google Maps - zde zadejte svou adresu a nechte si spočítat vzdálenost. Případně se u nás informujte, zdali i Vaše doručovací adresa spadá do okruhu doručování v této cenové kategorii! V opačném případě Vám bude doúčtována cena klasické přepravy v ČR. Pokud potřebujete zboží urgentně, v jiných než námi nabídnutých termínech apod., objednejte přepravu kurýrem nebo přepravu v ČR.

2.5. Doprava a prodej na Slovensko a do zahraničí

Prodáváme i do zahraničí v měně EUR. Přepravu Vám zajistíme v rámci celé EU. Pro přepravy mimo ČR platí jiné ceny, kontaktujte nás.

3. Storno objednávky:

Bezplatné zrušení odeslané objednávky je možné písemně mailem zde, nebo telefonicky na v kontaktech uvedených tel.číslech a to do doby před expedicí (většinou do 48h od objednání zboží). Po vyexpedování zboží mohou být po Vás vymáhány náklady spojené s expedicí!
Pro storno objednávky uveďte své kontaktní údaje, především jméno, telefonní číslo a email. 

Objednávka je též automaticky zrušena v tom případě, že zboží nebude zaplaceno do 14 dnů od data objednání, a také v případě, že je Vaše objednávka nekompletní (chybí kontaktní údaje jako jméno, tel. číslo, dodací adresa, přesný počet kusů). Na tuto skutečnost budete upozorněni, pokud budeme mít k dispozici alespoň nějaký kontaktní údaj.

4. Reklamace:

Pokud jste zboží obdrželi poškozené, máte nárok na jeho výměnu, nebo vrácení peněz. Neprodleně po zjištění nás kontaktujte mailem ZDE. 
- Pošlete nám krátký popis závady
- Dle Vašich možností poškození vyfoťte (telefonem apod.) a pošlete nám jej mailem společně s popisem závady. 
- Zároveň nám pošlete návrh řešení problému, tzn. zdali chcete vrátit peníze na účet (potřebujeme číslo Vašeho účtu), nebo zdali chcete poslat stejné zboží znovu, případně jiný druh námi nabízeného zboží.
Pro reklamaci můžete použít též Reklamační protokol (ZDE ke stažení). Zboží nám zašlete zároveň s tímto vyplněným protokolem. Pokud nám zašlete zboží bez jakéhokoliv průvodního dopisu nebo protokolu, bude Vám odesláno bez kontroly nazpět. 
Při přebírání zásilky od dopravce zkontrolujte množství dodaných balíků a pokud máte jakoukoliv výhradu, zapište ji ihned do průvodních dokladů!

Celý Reklamační řád, který je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek, naleznete ZDE.

5. Odstoupení od smlouvy:

Zákazník má právo dle platné legislativy bezplatně odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu. Pokud z jakéhokoliv důvodu chcete odstoupit od smlouvy a již obdržené zboží vrátit, kontaktujte nás mailem. Dohodneme s Vámi další postup. Můžete použít též Reklamační protokol, viz výše. Zpět můžete vrátit zboží pouze nepoužité a nepoškozené, v originálním obalu (je-li balen) a bez zjevné závady. Náklady na dopravu vráceného zboží hradí kupující. Neposílejte zboží zpět dobírkou, takto zaslané zboží zpět nebude převzato.

6. GDPR - ochrana osobních údajů:

Pro uzavření a plnění Kupní smlouvy potřebujeme znát některá Vaše osobní data, která vyplňujete v Objednávce. Prohlašujeme, že s Vašimi osobními daty bude naloženo dle platných evropských zákonů GDPR. Více informací naleznete zde.

Odpovědný vedoucí: Jaromír Mašek, IČ: 64303144

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.

Copyright © Jaromír Mašek- Plastic Pallets, Třebízského 787/3, 61400 Brno, Czech Republic, IČ: 64303144, DIČ: CZ7306013979, Tel. +420 545 213472, Mail: masek@plastic-pallets.cz